lunes, 28 de diciembre de 2009

Cançons i Poemes

Un dia de classe de petit grup, vam escoltar diverses cançons de diferents autors i l'objectiu era descriure els sentiments que ens transmetien. Les cançons i els sentiments corresponents eren:

- El gripau blau (Ara va de Bo): em va transmetre molta alegria ja que quan era petita cada
dia
l'escoltava al cotxe quan anava a l'escola i tenia cassettes d'aquest grup de música.
- Lila (Wisky'ns): és una canço que transmet energia, valentia, llibertat, vitalitat... aquesta
canço em va agradar tant que la tinc a l'ordinador i quasi cada dia l'escolto i sobretot quan el
meu estat d'ànim està baix.
- Pedro navaja (Gato pèrez): aquesta canço no l'havia sentit mai i no és de les que més
em va agradar. Els sentiments que em va donar eren de crida a l'optimisme, de malicia, de negocis negres...
- com un puny (Raimon): per la lletra transmet molta alegria. Per el ritme de la música
transmet molta il·lusió, emoció...

A continuació varem estar remenant la web d'en Joan Brossa amb els seus poemes obejecte, ara mostrare algunes imatges d'aquests poemes objecte:






"Regal" Una navalla trapera dins d'un estotx de coberts de plata.







"Eclipse" Un ou fregit s'interposa entre la vista i una òstia sagrada produïnt l'eclipse.











"Pais" Una pilota de fútbol simbolitza el cap i una "peineta"
l'adorna

No hay comentarios:

Publicar un comentario